Служба |
---|
|
|
БлогГоловна » Вчитель математики Чашук Н.М.
Вступ
Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується.
В.О. Сухомлинський
Останнім часом великого значення для суспільства набуває питання національно-патріотичного виховання майбутнього покоління. Саме це поняття вбирає в себе любов до Батьківщини, формування національної свідомості та гідності, шанування української культури і традицій.
На вчителів покладено важливе завдання: формування в учнів патріотизму й громадянської позиції, любові та поваги до своєї країни, усвідомлення єдності власної долі з долею своєї країни, шанування національної культури й традицій, перенесення набутих знань та вмінь у свою діяльність і життя.
На уроках математики та в позаурочний час можна стимулювати громадянську свідомість учнів&n
...
Читати далі »
|
Тема уроку: Функції, їх графіки і властивості
Мета уроку: систематизувати і узагальнити знання про властивості функцій, закріпити навички в побудові і читанні графіків функцій, розвивати логічне мислення, здатність аналізувати, досліджувати, культуру математичної мови, пізнавальний інтерес до предмета, виховувати самостійність,наполегливість, зосередженість, уважність, працьовитість.
Обладнання: проектор, презентація уроку, картки
Епіграф уроку:
Математика, якщо на неї правильно подивитися,
відображає не тільки істину, але і непідробну красу. &n
...
Читати далі »
|
Тема уроку: «Знаходження числа за його відсотком»
Мета уроку: формувати в учнів уміння знаходити значення числа за його відсотком, визначати тип задачі на відсотки, вміння аргументовано пояснювати відповідь, розвивати логічне мислення, інтерес до математики, прагнення до самовдосконалення, виховувати наполегливість, активність, почуття відповідальності.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: комп’ютерна презентація, мультимедійна дошка, проектор, таблиця-пам’ятка
Методи: інформаційно-комп’ютерний, частково-пошуковий.
Що вмієте, того не забувайте,
а чого не вмієте, тому навчайтесь.
В.Мономах
Хід уроку
І. Організаційна частина
Віт
...
Читати далі »
|
31 життєва порада від Альберта Ейнштейна
Альберт Ейнштейн залишив глибокий слід в історії людства як видатний фізик, творець цілої низки революційних фізичних теорій, автор безлічі наукових робіт. Але далеко не всі знають, що цей чудовий вчений був і одним з наймудріших людей свого часу, який поділився з нами в своїх публікаціях великою кількістю життєвих порад та спостережень. Деякі з них я вам нагадаю в цій статті.
1. Ми всі народжуємося геніями, але життя виправляє це
«Всі ми генії. Але якщо ви будете судити рибу по її здатності лазити по деревах, то вона проживе все життя, вважаючи себе дурепою».
2. Ставтеся до всіх з гідністю і повагою
«Я розмовляю з усіма однаково, незалежно від того, хто це - сміттяр або президент університету».
3. Ми всі єдині
...
Читати далі »
|
Родинне свято "Шануй батька й неньку"
Мета: Виховувати любов і повагу до найближчих і найрідніших людей – батька й матері, бажання допомагати їм, вчити бути чемними, уважними, завжди пам‘ятати місце, де народилися, рідну оселю. Формувати почуття обов‘язку перед батьками, довести всім присутнім на святі, що батьки і діти – це одне ціле.
1. Вступне слово
Ведуча. Шановні батьки! Ми раді вітати вас сьогодні у цьому святковому залі. Ми запросили вас на родинне свято для того,щоб надати можливість вам попишатися своїми дітьми, розповісти про них щось таке,що відомо лише вам,батькам. А наші вихованці мають сьогодні чудову нагоду розказати про вас, найближчих і найдорожчих їм людей, промовити вам сердечні й теплі слова вдячності, висловити свої почуття. Хо
...
Читати далі »
| |
|
Календар |
---|
« Червень 2025 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|